«Вiч-на-віч» — перший сингл Tvorchi у 2021 році, яким артисти вирішили привернути увагу до актуального питання самовизначення у світі соціальних ролей та масок. Хлопці з Тернополя, що за короткий період часу здобули своєю музикою визнання та прихильність багатотисячної аудиторії з різних куточків світу, сьогодні транслюють соціальний детокс. Гурт видалив усі фото на власному профiлi у Instagram.
«Ми одягнули нашу Instagram-сторінку в біле, і їй це дуже личить. Знаєте, як буває, коли мчиш центральною дорогою мегаполісу, де на тебе зі всіх сторін дивляться бігборди, рекламні щити, і ти губишся у цьому потоці, — так іноді люди губляться у світі соцмереж і втрачають себе, — поділилися Tvorchi. — Часом добре залишатися віч-на-віч з собою та з усім світом, але не з тим, що в телефоні, а зі справжнім, за вікном».
Артисти розповіли, що вперше відчули на собі тиск хибної самоідентифікації, коли ще навчалися у медичному університеті, а мріяли співати. Пізніше це повторилося, разом з першим успіхом у столиці:
«Так багато патернів навколо, так багато маркетингу, рекомендацій. Якщо вчасно не зазирнути в себе, є всі шанси стати чиєюсь реплікою. Наша пісня “Віч-на-віч” — вона про любов, але не тільки до когось, а ще й до себе і своєї особистості».
Сингл «Віч-на-віч» увійде до нового альбому креаторiв Tvorchi, реліз якого планується у цьому році. Також артисти анонсували зйомки кліпу на свою пісню, підготовка до яких триває вже зараз.
Фото: прес-служба